52 böcker på 52 veckor: #4 Änglamakerskan

Snabbläsning blev det av denna bok. Kunde inte sluta när jag väl börjat, och det är väl ett gott betyg på sitt sätt. Har inte läst så mycket Läckberg men hennes senaste stod inne på den lokala Akademibokhandelns hyllor för Läsecirkeln så jag tänkte: Varför inte?

Det är inte stor läsning, men underhållande. Passar som tågläsning, och jag har suttit mycket på tåg den senaste tiden. Kanske inte världens vackraste språk men hon har ett driv som får en att läsa vidare. Klart godkänd, alltså. Nästa bok ska bli mer seriös, det var ju därför jag köpte in mig på Läsecirkeln. För att läsa lite fler riktiga böcker.

Läs mer:
Änglamakerskan (AdLibris)

Kommentera

