www.linsan.se

Har ägnat tid åt att fixa om med min hemsida, eller förresten, jag har inte fixat så mycket själv utan fått hjälp av Anna på vimlewebb. Jag är rätt dålig på det där med tekniska saker – Anna säger åt mig att pröva mig fram – jag blir nervös (jag är en luddite i själen) – så har mest ägnat mig åt att maila henne och bett henne fixa men nu är sidan live igen och mycket finare men jag ska fundera vidare på vad man kan lägga till.

Tänkte förresten byta tema på denna blogg för att det ska bli lite mera likt – inte skriva mot mörk bakgrund utan ljus. Kändes plötsligt som en tanke så här i Kristen Himmelfärds Tider.

2 comments

Kommentera

