Den 24 april blir det release och boksamtal på Hedengrens

Att-leva-helhj%C3%A4rtat_97891738727201 Nu är det klart. Den 24 april blir det releasefrukost för Att leva helhjärtat – Inspiration från Franciskus av Assisi i Adolf Fredriks församlingshem. Det är en onsdag så start, för de som vill, 07:30 med morgonbön i kyrkan i Franciskus anda och sedan 08:00 frukost med bokmingel i församlingshemmet. Jag lägger ut den formella inbjudan med vart man ska anmäla sig när jag har.

Redan nu vill jag även tipsa om detta: Senare samma dag, onsdagen den 24 april, 17:30 blir det samtal kring boken på Hedengrens bokhandel vid Stureplan – jag kommer att samtala med/intervjua Ted Harris. Det är öppet för alla så jag säger bara: Välkommen!

6 comments

Kommentera

