6 comments

  1. Gratulerar till den färdiga boken, ska bli intressant att ta del av.
    Tack för inbjudan till releasefrukost, har anmält mig till V.H.
    Jag gillar titeln, man kan liksom inte vara kristen på ”halvfart” eller hur?

    1. Tack. Det är alltid skönt att bli klar med något. Kul att du kommer. Jag ger dig gärna ett av mina friex av boken när jag får. Titeln syftar till hur tro vidgar ett hjärta – som en formande process som leder till det hela hjärtat, eller att leva helhjärtat. Tror att ökenfäderna talade om det odelade hjärtat vilket är lite samma sak. En fortsatt fin påsktid.

  2. ”Saliga är de renhjärtade, de ska se Gud” (Matt 5:8) har med detta att göra. Att inifrån mig själv se med ogrumlad blick, det är den troendes uppdrag och inte möjligt utan kamp, men vi har en hjälpare som vi måste anropa tänker jag.
    Glad och överraskad över att du vill ge mig boken, TACK!

Kommentera

