Föredrag i Göteborg: Att leva helhjärtat

I samband med Bokmässan kommer jag vara i Göteborg och vill nu tipsa om och välkomna till ett föredrag Söndagen den 29/9 kl 18:00 i Härlanda församling i Göteborg. Ja, jag tycker det är roligt att de rubricerar sin samtalsserie med orden: ‘Att leva helhjärtat’ – jag kan väl knappast påstå att jag är så duktig på det men, man får försöka, vilja och stötta varandra i den strävan. Att det går, det vet jag.

bild
sinnesrokväll – om konsten att leva helhjärtat

Länk till församlingen här annars Här. Klicka på mötesplatser.

Kommentera

